Privat

En ny blogg är skapad, en gammal bloggerska är tillbaks. Min förra blogg finns kvar men där skriver jag inte längre, jag hoppas kunna vara med anonym här än på den förra - vilken också var menad att vara just anonym.

Mitt liv är inte problemfritt, jag lever med depression och anorexi. Förra året var jag inlagd flera månader på slutenvård mot min anorexi men jag blev inte frisk av det. En friskare vikt fick jag, men psyket är illa däran ännu. Jag har haft uppehåll i skolan eftersom jag varit sjukskriven men nu får jag sista året på gymnasiet och har en hel del kvar från föregående år också. Jag kämpar på.

Jag vet inte om jag kommer skriva så mycket här, eller om någon ens kommer att läsa - men det är skönt att ha något ställe att kunna skriva på, jag har liksom vant mig vid det efter månader och år av bloggande.

Nu skall jag och hunden ut och springa. Ciao.

Kommentarer
Postat av: isabel

Vad har du för hund? nyfiken

2008-09-22 @ 16:15:29
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0